6.00 – 08.00 schodzenie się dzieci, praca indywidualna z dzieckiem, zabawy swobodne według zainteresowań dzieci. Kontakty indywidualne – rozmowy, obserwacja (diagnozowanie) zachowań i działań dzieci.
8.00 – 8.30 zabawy ruchowe przy muzyce, ćwiczenia poranne, zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania.
8.30 – 9.00 śniadanie, zabiegi higieniczne.
9.00-10.00 zajęcia programowe z całą grupą – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dziecka, dostosowanych do jego możliwości. Zabawy swobodne w sali, język angielski i rytmika wg harmonogramu.
10.00-11.15 zabawy zorganizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali, (dydaktyczne, tematyczne) spacery, wycieczki.
11.15 -11.30 przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne.
11.30 -12.00 I danie obiadowe (zupa).
12.00-13.45 grupy młodsze – poobiedni relaks, słuchanie ulubionych bajek, muzyki relaksacyjnej, grupy starsze – krótki relaks, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych, realizacja pomysłów dzieci, utrwalenie zdobytych wiadomości i umiejętności, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, zabawy swobodne.
13.45 -14.00 przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne.
14.00 -14.30 II danie obiadowe.
- Od godziny 14.30 zajęcia w kołach zainteresowań i zajęcia terapeutyczne
- plastyczne
- tańce
- terapia pedagogiczna
- terapia logopedyczna
- integracja odruchów pierwotnych
- szachy
14.30 -16.00 zabawy wynikające z własnej aktywności i potrzeb dziecka (w sali i w terenie), wspieranie przez nauczyciela twórczych inicjatyw dzieci, czytanie lektury dziecięcej, praca indywidualna, czynności samoobsługowe, higieniczne, porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.