Miejska które znam

1. Ułożenie puzzliRatusz w Lubinie”

Puzzle dostępne tutaj

2. Karta pracy, cz. 4, s. 21.

Dzieci rysują po śladach. Określają, który rysunek kojarzy się z ich otoczeniem.

3. Rozmowa na temat miejsc w swojej miejscowości, które należy odwiedzić.

Pocięte zdjęcia/widokówki przedstawiające charakterystyczne punkty w miejscowości dzieci. (załącznik widokówka1, widokówka2)

Układanie w grupach pociętych zdjęć/widokówek przedstawiających charakterystyczne punkty w miejscowości dzieci; określanie, co przedstawiają. Dzieci opowiadają o innych miejscach, które znają.

R. pyta:

−Z czego znany jest nasz region?

−Co jest najbardziej charakterystyczne w naszej miejscowości?

−Co się wam najbardziej podoba?

−Czego chcielibyście się dowiedzieć o swoim regionie?

4. Utrwalanie refrenu piosenki Najpiękniejsze miejsce świata.

5. Karta pracy, cz. 4, s. 22.

Kolorowanie ramki zdjęcia przypominającego miejscowość dziecka. Kolorowanie rysunku.

pozdrawiam serdecznie, pani Justynka