W ŚWIECIE TEATRU – dzień 3

  • Numerowanie kolejnych obrazków znanej baśni według kolejności zdarzeń. Opowiadanie
    baśni. Czytanie wyrazów utworzonych z sylab. Pisanie liter h, H (karta pracy Czytam,
    piszę, liczę).
  • Oglądanie zdjęć. Określanie, czym różnią się teatrzyki. Czytanie wyrazów umieszczonych
    na czarodziejskim lusterku. Mówienie, z jakimi baśniami się kojarzą. Ozdabianie lusterka
    według własnego pomysłu (karta pracy str.20).
  • Ćwiczenia dykcyjne.
    Dziecko powtarza za rodzicem mówione przez niego zdania
    – król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego
    – Sasza szedł suchą szosą
    – stół z powyłamywanymi nogami
    – w smoczej jamie syczy smok
  • Zabawy przy piosence Paluszkowy teatrzyk. Włączamy dzieciom dołączoną przez nas
    piosenkę a dzieci w dowolny sposób tańczą:  https://www.youtube.com/watch?v=KH3noL7NHYw
  • W krainie smoków- pozwólcie dzieciom wykonać pracę plastyczną ze wszystkich
    materiałów, które macie w domu: tkanina, tektura, gazety, folia aluminiowa, kredki, pisaki
  • Wykonanie ćwiczeń z karty pracy str.21